FAQ's algemeen

Verzending

Wij verzenden alle pakketten met DPD.

Zodra je pakket is verzonden krijg je hiervan bericht inclusief live tracking. DPD stuurt je een dag voor bezorging een bericht, hierbij heb je de mogelijkheid om het moment van bezorging te wijzigen. In de ochtend van de bezorging krijg je weer een bericht met daarin het 1-uurs tijdsvenster waarbinnen het pakket wordt bezorgd. Ook kan je het pakket met live-tracking volgen.

DPD doet één bezorgpoging. Ben je niet thuis en kan het pakket niet bij de buren afgeleverd worden? Dan wordt het pakket bezorgd bij een Pickup parcelshop, hier kan je het pakket op komen halen wanneer het uitkomt. Het pakket blijft hier maximaal een week. Wordt je pakket naar ons terug gestuurd omdat het niet bezorgd kon worden en niet is opgehaald dan zijn de kosten van een nieuwe levering voor jou.

 

Verzendkosten

We hanteren verzendkosten van €6,65 per bestelling. Zakken van boven de 15kg zijn bij ons wat hoger geprijsd, omdat we hier al aanvullende verzendkosten in de prijs hebben berekend.

Wij verzenden boven de €150,- gratis.

Seizoenpakketten verzenden we boven de €100,- gratis.

 

Levertijd

We trachten een steeds grotere voorraad te hebben, echter we zijn geen groot bedrijf met grote opslagcapaciteit. Veel van onze producten komen uit Duitsland, waardoor de levertijd helaas kan oplopen indien een product niet op voorraad is.

Indien op voorraad is de levertijd 1 tot 5 dagen.

Indien niet op voorraad kan de levertijd oplopen tot 14 dagen.

We kunnen niet verantwoordelijk worden gehouden voor eventuele gevolgschades die voortvloeien uit een langere levertijd. Voor vragen over de levertijd kun je contact met ons opnemen. Overschrijden we de door jou aangegeven leveringstermijn met meer dan 30 dagen? Dan heb je het recht van levering af te zien. In dat geval wordt het door jou betaalde bedrag van de betreffende bestelling terugbetaald.

Seizoenpakketten worden in de eerste week van de maanden februari, april, juni, augustus, oktober en december geleverd.

 

Afhalen?

Kan alleen bij grote uitzondering in overleg en op afspraak.

 

Retour

Indien je producten wilt retourneren meldt dit dan eerst via support@eqinful.nl. Binnen 14 dagen na levering heb je het recht om af te zien van je aankoop. De kosten voor retour komen voor eigen rekening.

Retouradres:

Eqinful

Broeksteeg 3

5076SB Haaren

Producten die niet voor retournering en/ of terugbetaling in aanmerking komen zijn:

  • producten die snel bederven of verouderen (geopende verpakkingen van voeding en/of supplementen).
  • producten die duidelijk persoonlijk van aard zijn en/ of op maat samengesteld.

 

Klachten, feedback, suggesties en complimenten

Uiteraard hopen we dat iedereen tevreden is met onze producten, service en advies. Echter is dit naar je mening niet gelukt of heb je suggesties die onze dienstverlening kunnen verbeteren dan horen we dit graag.

Neem contact op met support@eqinful.nl en we gaan graag in gesprek om indien mogelijk tot een oplossing te komen.

Heb je complimenten horen we die natuurlijk ook heel graag.

Je helpt ons enorm met een review via google of stuur aan ons persoonlijk.

 

Leveranciers

We zijn trots op de leveranciers en bedrijven waar we mee samen werken. Stuk voor stuk hebben we ze zorgvuldig uitgezocht en getoetst aan onze kernwaarden.

  • Waar mogelijk biologisch
  • Eerlijk en duurzaam geproduceerd
  • De hoogst haalbare, meest zuivere kwaliteit
  • Deskundig samengesteld
  • Eerlijke prijzen & goede service

 

Het overgrote deel van onze producten komt bij PerNaturam vandaan. We werken daarnaast ook met producten van Bio-Ron, Agrobs, Metazoa, Vetripharm, Medihem, Hemplife, Berivita, Puur, Phytonics, Evan-Watson, Golden-Bee, Vitals, Nature’s help, etc, etc…

 

Eqinful logo zonder tekst
Socials
Contact
  • support@eqinful.nl

  • 06-15632265

betalen-met-mollie
Eqinful natuurlijke paardenvoeding
Winkelwagen