FAQ's

Verzending

Alle pakketten worden standaard verzonden met DHL.

Op werkdagen voor 22u besteld = zelfde dag verzonden (*mits op voorraad)

Zodra je pakket is verzonden krijg je hiervan bericht inclusief live tracking.

DHL doet meerdere bezorgpogingen. Lukt het niet om je pakket te zorgen dan wordt het naar een servicepunt gebracht. Het pakket blijft hier maximaal 5 dagen. Wordt je pakket naar ons terug gestuurd omdat het niet bezorgd kon worden en niet is opgehaald dan zijn de kosten van een nieuwe levering voor jou.

Wil je het bezorgadres of de tijd wijzigen, klik dan hier voor meer informatie. Je kunt hier ook de bezorging wijzigen naar een servicepunt.

** Vanaf 10 juli 2025 werken we met een externe partij, waar onze opslag ligt en die voor ons alle pakketten inpakt en verstuurd. Daardoor wordt iedere bestelling super snel verwerkt en opgestuurd. Hierdoor zijn we niet meer flexibel in het handmatig aanpassen van pakketten.

Ophalen van pakketten is niet meer mogelijk!

Verzendkosten

Nederland:

  • DHL Thuis per 20 kilo pakket: €6,95

Waddeneilanden:

  • DHL Thuis per 20 kilo pakket €13,50

België:

  • DHL Thuis per 20 kilo pakket: €8,95

** Andere landen binnen de EU op aanvraag, mail hiervoor naar support@eqinful.nl.

 

Levertijd

  • Op werkdagen voor 22u besteld = zelfde dag verzonden (*mits op voorraad)
  • Indien een product uit je bestelling niet op voorraad is kan de levertijd oplopen tot 10 werkdagen. We zullen je hiervan op de hoogte stellen.
  • Je pakket wordt pas verzonden als alle producten op voorraad zijn.
  • Gaat er iets mis met de verzending van je pakket, neem dan eerst een kijkje in de track&trace gegevens, neem contact met de pakketdienst of ons op.
    Aan de hand van het uitsluitsel zoeken we naar een oplossing. Wij hebben helaas niet de mogelijkheid om bij twijfel direct nieuwe producten te sturen, dit doen we enkel nadat DHL aan ons heeft bevestigd dat het pakket niet meer bezorgd gaat/kan worden.

We kunnen niet verantwoordelijk worden gehouden voor eventuele gevolgschades die voortvloeien uit een langere levertijd. Voor vragen over de levertijd kun je contact met ons opnemen. Overschrijden we de door jou aangegeven leveringstermijn met meer dan 30 dagen? Dan heb je het recht van levering af te zien. In dat geval wordt het door jou betaalde bedrag van de betreffende bestelling terugbetaald.

 

Producten beschadigd tijdens transport?

Uiteraard worden de producten met grote zorgvuldigheid ingepakt. En proberen we daarnaast de verzendkosten te beperken.
Zijn er onverhoopt toch producten beschadigd geleverd? Zorg dan in ieder geval dat je foto's voor ons maakt. Zo kunnen wij de pakketdienst hiervoor verantwoordelijk proberen te stellen.

Een foto van de hele buitenkant van het pakket. Zorg ervoor dat het pakketlabel hierbij duidelijk te zien is.

  • Een foto van het geopende pakket die van bovenaf genomen is. Hierbij moet de inhoud en de binnenverpakking goed te zien zijn.
  • Een foto van alle binnenverpakkingen die gebruikt zijn in het pakket.
  • Een foto waar het hele artikel op staat.
  • Een detailfoto van de schade aan het product.

Neem vervolgens contact met ons op, stuur de foto's en we beslissen samen over een passende oplossing; vervangend product, geld retour of korting.

 

Afhalen?

Is vanaf 9 juli 2025 niet meer mogelijk.

 

Adres buiten Nederland of België?
Standaard kunnen er enkel bestellingen van Nederlandse en Belgische klanten worden verwerkt door onze webshop (dit geldt ook voor adviesconsulten). Middels een handmatige bestelling kunnen we wel naar andere landen (binnen de EU) verzenden of kunnen we adviesconsulten doen als je in een ander land woont. Neem hiervoor even contact met ons op via de e-mail.

 

Retour

Indien je producten wilt retourneren meldt dit dan eerst via support@eqinful.nl. Binnen 14 dagen na levering heb je het recht om af te zien van je aankoop. De kosten voor retour komen voor eigen rekening.

Retouradres:

Eqinful

Broeksteeg 3

5076SB Haaren

Producten die niet voor retournering en/ of terugbetaling in aanmerking komen zijn:

  • producten die snel bederven of verouderen (geopende verpakkingen van voeding en/of supplementen).
  • producten die duidelijk persoonlijk van aard zijn en/ of op maat samengesteld.

 

Klachten, feedback, suggesties en complimenten

Uiteraard hopen we dat iedereen tevreden is met onze producten, service en advies. Echter is dit naar je mening niet gelukt of heb je suggesties die onze dienstverlening kunnen verbeteren dan horen we dit graag.

Neem contact op met support@eqinful.nl en we gaan graag in gesprek om indien mogelijk tot een oplossing te komen.

Heb je complimenten horen we die natuurlijk ook heel graag.

Je helpt ons enorm met een review via google of stuur aan ons persoonlijk.

 

Leveranciers

We zijn trots op de leveranciers en bedrijven waar we mee samen werken. Stuk voor stuk hebben we ze zorgvuldig uitgezocht en getoetst aan onze kernwaarden.

  • Waar mogelijk biologisch
  • Eerlijk en duurzaam geproduceerd
  • De hoogst haalbare, meest zuivere kwaliteit
  • Deskundig samengesteld
  • Eerlijke prijzen & goede service

 

 

Winkelwagen